Forumdieta.pl na Facebook

Brak witamin w organiźmie

Brak witamin w organiźmie

Postautor: madllene » 26 lip 2014, 12:29

Witam wszystkich zwolenników diety. Od pewnego czasu mam problemy zdrowtone, któe są wynikiem diety. Nie odżywiałem się zdrowo, jadałem głównie w KFC albo z jakiś budek, jestem z zawodu Taksówkarzem, więc na domowe obiadki nie było jak zjeżdzać. To jadłem jak mi się podobało, nudziło mi się, to jadłem przekąski, tak doprowadziło to do tego, że mam prawie 9 kilogramów nadwagi i problemy. Czuje się strasznie osłabiony, nie mam sił nawet prowadzić, a przecież woże ludzi, jest to odpowiedzialna praca jak by nie patrząc. Reasumując czuje się osłabiony i bez sił. W dodatku zauważyłem, że włosy stały się łamliwe i paznokcie takie jak by też, kruche. Mam 45 lat, więc stary jeszcze nie jestem. Czy ktoś może mi powiedzieć, jakiej witaminy mi brakuje i co jeść, żeby czuć się lepiej?

Z góry dziękuje.
madllene

Re: Brak witamin w organiźmie

Postautor: zaistna » 28 lip 2014, 13:14

Witaj. Z tego co piszesz, wydaje mi się, że Twoje objawy mogą świadczyć o niedoborze białka. Sama znam problem z autopsji, nim przeszłam na dietę to miałam różne problemu z wyniku tego co jadłam a jadłam fatalnie.... jeżeli chodzi o Twój problem, to tutaj możesz sprwadzić to dokładnie http://www.ukladu-pokarmowego.objawy.ne ... ia%C5%82ka - wydaje mis się że kluczem będzie aktywnosć fizyczna i dieta bogata w białko. Najbardziej jest to pochodzenia zwierzecego, najbardziej polecam ci też ryby i drób, coś wspaniałego jeżeli chodzi o bogactwo tej witaminy ;) heh jedź nad nasze Polskie morze w tym roku to ryb się najesz ile bd chciał, świeżutkich ;) a tak na poważnie to serio, produkty pochodzenia zwierzącego są najlepsze
zaistna

Postautor: IwonaSz » 05 wrz 2014, 17:40