Strona 1 z 1

Dieta chronometryczna (księżycowa)

: 21 lut 2013, 12:31
autor: Paula914
Podczas stosowania diety księżycowej, właściwie można jeść wszystko (oczywiście, umiar jest wskazany – przejadanie się z pewnością nie pomoże nam schudnąć). Należy tylko pilnować, aby dane pokarmy przyjmować tylko i wyłącznie o określonej porze dnia – nasz wewnętrzny zegar zaprogramowany jest bowiem tak, że rano możemy sobie pozwolić na inne produkty niż po południu i wieczorem. Jeśli zależy nam wiec na zrzuceniu zbędnych kilogramów, powinniśmy żyć w zgodzie z rytmem organizmu i dostarczać mu produktów, które będzie w danej porze dnia tolerował lepiej, niż w innej.

W ciągu dnia powinniśmy spożywać trzy główne posiłki i skromny podwieczorek. Jeśli jesteśmy aktywni fizycznie, możemy sobie dodatkowo pozwolić na drugie śniadanie. Niezwykle istotnym zaleceniem diety jest nie omijanie żadnego posiłku. Jeśli np. zrezygnujemy ze śniadania, na obiad przyjmiemy zapewne zbyt dużą ilość tłuszczu, który zmagazynuje się w naszym organizmie. Zgodnie z regułami programu księżycowego, rano możemy zjeść, bez obaw i zagrożenia dla naszej sylwetki, kanapkę z kremem czekoladowym, podczas gdy wieczorem ta sama kanapka powędruje prosto w biodra, a tego właśnie chcemy uniknąć…

Podsumowując, tajemnicą diety chronometrycznej jest spożywanie bardziej kalorycznych produktów tylko i wyłącznie do południa. Po godzinie 14 powinniśmy szczególnie uważać na to, co jemy, a z wielu produktów lepiej po prostu wtedy zupełnie zrezygnować. Zgodnie z zasadami programu, do obiadu należy siadać przed godziną 14. Do tej pory powinniśmy dostarczyć organizmowi 70% dziennej dawki energii. Wszystko to, co zjemy w przeciągu 2-3 godzin przed snem, spowoduje dwa razy silniejsze magazynowanie się tłuszczu.

Re: Dieta chronometryczna (księżycowa)

: 22 lut 2013, 13:45
autor: madziulka34
Czyli prościej mówiąc jest to dieta, która pozwala nam jeść wszystko ale w małych porcjach. Czyli 5 posiłków dziennie.

Re: Dieta chronometryczna (księżycowa)

: 09 kwie 2013, 17:44
autor: Msiolek
Dieta dla ludzi cierpliwych to powinno być stały tryb wyżywienia bo chudniemy pre kilogramów w ciągu miesiąca i nie ma efektu powtórnego przyrostu wagi. Przy tej diecie ćwiczenia są wymagane dla poprawy kondycji.