Strona 1 z 1

dieta 50/50

: 25 maja 2013, 12:29
autor: WOMAN IN BLACK
Dieta pół na pół- ostatnio dosyć popularna dieta polegająca na tworzeniu jadłospisu naprzemiennie stosując raz dzień "tłusty" a raz "chudy". W dni tłuste zjadamy w miarę normalnie, natomiast co drugi dzień jemy ok 25-35% tego co w dni "tłuste". Dni można sobie wymieniać. Lepsze efekty uzyskamy włączając ruch i stosując jak najlepsze żywienie zarówno w dni dietkowania jak i "normalne". Twórca diety podobno stracił w ten sposób 16kg.

Re: dieta 50/50

: 18 cze 2013, 23:47
autor: mala
wydaje się fajna- o ile jednego dnia nie będziemy jeśc na zaś- mając świadomość, że jutro czas postu

Re: dieta 50/50

: 19 cze 2013, 0:20
autor: Cherry_Lejdi
to taka dieta orzeł czy reszka - oczywiście orzeł wygrywa 8-) to jeśli raz dzień chudy a raz tłusty to trochę mi się to kojarzy z przypowieściami i nastało 5 lat chudych a potem tłustych ;)

Re: dieta 50/50

: 24 cze 2013, 14:11
autor: Paula914
16 kg to dużo, ale w jakim czasie? Mi by się przydało zrzucić tak z 5 kg i była bym bardzo szczęśliwa :D

Re: dieta 50/50

: 24 cze 2013, 20:09
autor: WOMAN IN BLACK
jak natkne sie na ten artykuł to sprawdzę w jakim czasie- podejrzewam że kilka miesięcy

Re: dieta 50/50

: 27 cze 2013, 15:33
autor: pawciok
Ciekawe czy istnieje dieta, która pozwala w krótkim czasie zgubić zbędne kilogramy i nie nabroić przy tym w naszym organiźmie.

Re: dieta 50/50

: 28 lut 2014, 18:08
autor: Natalia9568
W tej diecie nie ma z góry narzuconego jadłospisu, nie ma określonych godzin posiłków, nie ma nawet restrykcyjnego ograniczenia kalorii. O to wszystko powinniśmy zadbać sami, kierując się zdrowym rozsądkiem. Główne założenie dotyczy podziału na dni chude i normalne. W te drugie jemy to, co zwykle, w dni chude znacznie ograniczamy ilość spożywanych kalorii. Dni normalne przeplatają się z chudymi, w praktyce wygląda to więc tak, że co drugi dzień stosujemy post.

Należy pamiętać, że określenie „jesz, co chcesz”, nie oznacza, że można się objadać, czy folgować sobie spożywając fast foody lub słodycze. Nie, takich cudów nie ma – jeśli zamierzasz schudnąć, w dni normalne nie możesz przekraczać ilości 2500 kcal. Trzeba wykluczyć wszelkie słodkości, tłuszcze, produkty wysoko przetworzone, jeść 5 posiłków dziennie złożonych z małych porcji i dużo pić.

W dni chude je się niewiele, bo ok. 1/3 tego, co w dni normalne. Oczywiście mają to być produkty zdrowe i niskokaloryczne. Koniecznie trzeba pamiętać o wypijaniu dużej ilości płynów, zwłaszcza niegazowanej wody mineralnej i herbat ziołowych.

Co ważne, dni można zamieniać kolejnością. Oznacza to, że jeśli z jakiegoś powodu (święta, spotkanie rodzinne, wyjście do restauracji) pofolgujemy sobie, nie oznacza to, że należy przerwać dietę. Wręcz przeciwnie, takie „wpadki” są wpisane w jej filozofię (byle nie zdarzały się zbyt często). Kolejnego dnia możemy więc kontynuować odchudzanie stosując reguły dnia chudego.