Strona 1 z 1

Dieta Wodna

: 28 lut 2014, 10:15
autor: admin
Modna na pustyni ;-)?

Re: Dieta Wodna

: 17 mar 2014, 14:10
autor: Natalia9568
Dietę wodną stosować może praktycznie każdy. Warto wykorzystywać ją również w połączeniu z innymi planami żywieniowymi. Istotnym plusem jej działania jest ciągłe uczucie sytości spowodowane spożywaniem dużych ilości wody. Warto również wspomnieć o tym, że ciągłe picie wody redukuje wzdęcia, zaparcia, a nawet i bóle brzucha. Tą dietę, jak też każdą inną należy stosować rozsądnie. W ciągu dnia spożywamy duże ilości wody, ale niewielkimi porcjami. Dodatkowo jemy potrawy lekkostrawne. Z umiarem stosowany poniższy plan żywieniowy pozwoli uniknąć efektu jojo. Należy jednak surowo przestrzegać kilku zasad. Spożywamy około 2 litrów wody w ciągu doby. Staramy się unikać cukrów i tłuszczy. Wystrzegamy się napoi słodzonych, typu pepsi, coca-cola itp. Kawą zbożową zastąpmy kawę zwykłą. W trakcie trwania diety starajmy się nie jeść sera oraz mleka krowiego. Do potraw warto jest dodawać oliwę z oliwek, która powinna zastąpić inne przyprawy. Kolejną zasadą jest picie herbatki o działaniu oczyszczającym przed pójściem spać. Wyrzeknijmy się natomiast jedzenia typu fast food, chipsów, czekolady itp.

Re: Dieta Wodna

: 17 mar 2014, 14:13
autor: Natalia9568
Przykładowy jadłospis:
Zaraz po obudzeniu się: na czczo pij od 1 do 2 szklanek wody połączonej z sokiem z połowy cytryny lub jednodniowym wywarem ziołowym (nie należy pić na siłę).
Na czczo pij od 1 do 2 szklanek wody połączonej z sokiem z połowy cytryny lub jednodniowym wywarem ziołowym (nie należy pić na siłę).

I Śniadanie: 0,5 szklanki zbożowej kawy albo ziołowej herbatki, do wyboru: 2 kromki chrupkiego, ciemnego pieczywa posmarowanego odrobiną miodu
II Śniadanie: 1 butelka wody, która powinna być pita stopniowo.
Obiad: 1 torebka ryżu, ugotowany lub przyrządzony na grillu filet drobiowy (najlepiej z kurczaka lub indyka), sałata zielona przyprawiona oliwą z oliwek
Podwieczorek: Mały jogurt naturalny
Kolacja: 2 kromki pieczywa, 2 cienkie plasterki chudej wędliny, 1 ogórek lub 1 pomidor, sałatka zielona