Strona 1 z 2

Rower stacjonarny

: 14 sty 2013, 18:26
autor: AnjaD
Jak długo ćwiczyć aby efekty były widoczne? Planuję zakup owego rowerku tylko jestem ciekawa jak z efektami. Czy ćwiczenia nie rozbudują za bardzo mięśni?

Re: Rower stacjonarny

: 15 sty 2013, 0:36
autor: WOMAN IN BLACK
o matko :D miałam taki rowerek i miałam postanowienie żeby codziennie jeździć na nim 30 min- wytrzymałam coś około tygodnia :lol: było to dawno temu. osobiście wole ruch na świeżym powietrzu. W czasach szkolnych biegałam z koleżanką, rok temu wróciłam do biegania ale niestety zimą przestałam.OOOps temat dotyczył rowerka a ja się rozpisałam... W każdym razie czy to bieganie czy jazda na rowerze rozbudowują chyba mięśnie łydek- mogę się mylić bo specjalistą w tym temacie nie jestem- jeśli tak jest to poproszę o poprawna informacje co zyskujemy ćwicząc w ten sposób?

Re: Rower stacjonarny

: 16 sty 2013, 0:44
autor: Atacama
Ogólnie żeby schudnąć na rowerku czy stosując inny tego typu wysiłek (aerobowy), to trzeba cwiczyć powyżej 30 min ze średnia intensywnością, każdy może policzyć swój puls maksymalny i potem określić w jakim jego zakresie powinien ćwiczyć. Poniżej 30 min nie spalimy tłuszczu a jedynie zawarty w mieśniach glikogen.

Re: Rower stacjonarny

: 17 sty 2013, 2:04
autor: Elena
Ja polecam trening interwałowy na rowerku (lub biegając). Polega on mniej więcej na tym, że przeplatamy na zmianę trening o małej i niewielkiej intensywności. Jedna seria ćwiczenia oraz odpoczynku to interwał. Trening zazwyczaj składa sie z kilku do kilkunastu takich interwałów. Daje w kość a przy okazji jest mniej czasochłonny niż zwykłe aeroby (wysiłek tlenowy).

Re: Rower stacjonarny

: 18 sty 2013, 18:30
autor: Paula914
Moja koleżanka ćwiczy na takim rowerku i muszę przyznać, że widać po niej efekty. A jeżeli ktoś lubi ruch na świeżym powietrzu to jest to jeszcze lepsze wyjście.

Re: Rower stacjonarny

: 19 sty 2013, 12:23
autor: WOMAN IN BLACK
Dziewczyny a co zaproponujecie na początek, by od razu sie nie zrazić do ćwiczen?

Re: Rower stacjonarny

: 22 sty 2013, 2:21
autor: Atacama
Na początku może stopniowe zwieszanie wysiłku. Np. jeden tydzień 10 min następny 15 itp. Poza tym to słuchawki na uczy i dobrego audiobooka... bo rowerek stacjonarny jest diablo monotonny.

Re: Rower stacjonarny

: 15 lut 2013, 13:04
autor: pawciok
Atacama pisze:Na początku może stopniowe zwieszanie wysiłku. Np. jeden tydzień 10 min następny 15 itp. Poza tym to słuchawki na uczy i dobrego audiobooka... bo rowerek stacjonarny jest diablo monotonny.
Lepiej mieć przy sobie muzykę. Więcej radości jest przy słuchaniu ulubionej muzyki :)

Re: Rower stacjonarny

: 23 lut 2013, 16:53
autor: FankaFajnegoUbranka
Bez muzyki to tylko prace na działkach, poza tym każde spalanie kalorii u mnie wiąże się z muzą :)

Re: Rower stacjonarny

: 13 mar 2013, 17:29
autor: paolina1234
FankaFajnegoUbranka pisze:Bez muzyki to tylko prace na działkach, poza tym każde spalanie kalorii u mnie wiąże się z muzą :)
Do pracy na działce też biorę radio, muzyka w moim życiu to podstawa.