Dieta ratująca zdrowie
Dieta ratująca zdrowie
Witam,
Od niedzieli jestem na diecie, mój organizm woła o pomoc, dlatego postanowiłam wziąć się za siebie. Trudno mi wybrać odpowiednią dietę bo właściwie powinnam wprowadzić 3 diety.
Powinnam zastosować się do wskazówek dietetyka u którego byłam na konsultacji i zwrócić szczególną uwagę na produkty na które nie mam tolerancji aby je unikać lub ograniczyć.
Powinnam też wprowadzić produkty które pomogą mi z moja silnie rozbestwiona anemią, jednakże część z tych produktów wyklucza nietolerancja.
Powinnam ograniczyć produkty które powodują odkładanie się mocznika we krwi, który jest niestety moim zmartwieniem. Nie jest to dieta jakaś drastyczna, ale ze względu na nietolerancję wykluczają się niektóre produkty wręcz automatycznie.
Jestem laikiem, jestem sama ale za to bardzo zdeterminowana.
Od niedzieli jej właściwie ryż, dzisiaj pochyliłam się nad tematem anemii i postanowiłam pić sok z pokrzywy.
Liczę na dobre słowo i wsparcie oraz przydatne pomysły.
Od niedzieli jestem na diecie, mój organizm woła o pomoc, dlatego postanowiłam wziąć się za siebie. Trudno mi wybrać odpowiednią dietę bo właściwie powinnam wprowadzić 3 diety.
Powinnam zastosować się do wskazówek dietetyka u którego byłam na konsultacji i zwrócić szczególną uwagę na produkty na które nie mam tolerancji aby je unikać lub ograniczyć.
Powinnam też wprowadzić produkty które pomogą mi z moja silnie rozbestwiona anemią, jednakże część z tych produktów wyklucza nietolerancja.
Powinnam ograniczyć produkty które powodują odkładanie się mocznika we krwi, który jest niestety moim zmartwieniem. Nie jest to dieta jakaś drastyczna, ale ze względu na nietolerancję wykluczają się niektóre produkty wręcz automatycznie.
Jestem laikiem, jestem sama ale za to bardzo zdeterminowana.
Od niedzieli jej właściwie ryż, dzisiaj pochyliłam się nad tematem anemii i postanowiłam pić sok z pokrzywy.
Liczę na dobre słowo i wsparcie oraz przydatne pomysły.
Re: Dieta ratująca zdrowie